• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

FAQ

 

VEEL GESTELDE VRAGEN

 

Wat als het artikel wat ik besteld hebt beschadigd of niet het juiste is?
We doen ons best om enkel producten van de beste kwaliteit te verkopen. Mocht er toch iets mis zijn of heb je het foute artikel ontvangen stuur een berichtje naar info@caseswelove.nl zodat we dit zo snel mogelijk  kunnen oplossen!

 

Hoe kan ik een item retourneren?
Je hoeft alleen maar een mailtje te sturen naar info@caseswelove.nl Helaas kunnen we de verzendkosten niet vergoeden voor het retourneren van een item. We raden je aan om het item met tracking nummer terug te sturen.

 

Wat zijn de voorwaarden om een item te retourneren?
Binnen 27 dagen na het onvangen van de bestelling nemen wij met alle liefde het artikel terug. Het product moet wel nog in de orginele staat zijn en de verpakking hebben wij daar graag bij. We vergoeden het volle bedrag (exlusief de verzendkosten om het terug naar ons te sturen) of ruilen graag het artikel voor je om.

 

Hoe kan ik mijn bestelling traceren?
Wanneer je bestelling is verzonden zullen wij binnen 1-2 dagen een email sturen zodat je de bestelling makkelijk en snel kan volgen!

Als je deze email niet ontvangen hebt, email info@caseswelove.nl

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Over het algemeen kun je de bestelling binnen 2-14 werkdagen verwachten.
Cases We Love gebruikt Post NL en TNT.

 

Welke betaalmiddelen kan ik gebruiken?
Ideal, Visa, Maestro, American Express, Mr. Cash, Giropay and PayPal.

 

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen €5,- per bestelling.

 

Verzenden jullie wereldwijd?
Absoluut!

 

Contact?
Het handigst is om een emailt te sturen naar info@caseswelove.nl. Dit email adres wordt constant gecheckt! We zullen altijd zo snel mogelijk je mail beantwoorden.

 

Cases We Love

Rooseveltlaat 213-HS
1079 AS Amsterdam
Nederland

+31652131138

BTW nummer: 852808227B01
KVK nummer: 57954607